短髮

跟長髮說了再見。

早兩個星期六,獨自一人在商場閒逛,感覺毫無生氣。突然看見一間髮廊,價錢合理,便毫不猶豫走進去。

理髮師問我想如何剪,我也答不上,只想剪掉頭上的頭髮,於是當他問我會否剪短時,我一口答應了。

剪髮後離開髮廊,真的有說不出的舒暢!

留言

that's feeling good!!!!!!!!
一個字 - 爽!
Carmen說…
I'm going to have a haircut this sat too!!!!!YEAH!!!
yeah!!! 新娘, 你結婚個日打算個髮型係點?
Iris說…
係架~我每次剪完頭髮都好開心,可能因為自己變唔到, 係個髮型度變下都係開心既事.

此網誌的熱門文章

初夏海邊走走 - Llandudno

Amazing birthday trip - Prague & Dresden (Part 2)

My Transition