買買買

一田BB用品大減價,原本怕多人不打算去,上星期覆診後放假,平日下午應該無那麼多人,便走了一轉,再加上一田免費送貨,今次真係「財散錢嘉樂」!

主要買左必需品:

1) 衫形被
2) 包被
3) 寢室套裝

4) 羽絨被
5) 和尚袍底衫
6) 和尚袍羊毛底衫(因為冬天出世)
7) BB專用沐浴露及護膚品
8) BB專用洗衣液
9) 換片墊
10) 厚外套
11) 背心外套
12) 長條型舒壓枕(這個我用的,因為腰酸背痛瞓唔到...)

仲有在IKEA買了一個櫃未到,漫長的洗錢人生現在開始!

留言

bb好幸福啊!
唉, 我覺得bb唔幸福呀...
我常常情緒低落, 又好多野做, 個人又攰, 但又瞓唔到...
我驚佢係我個肚度唔健康、唔開心......
咁不如你唔好做啦!!!! 旦旦養啦! he....講下咋.
唔好咁上心啦, 工作之嘛(<-i change my attitude to work since my 三字頭. hahahaha)
其實人就係咁, 好多道理都明, 但就唔識做

我都唔想咁上心架, 但佢地一黎就打我手提, 永遠都係非辦公時間搵我, 我以前覺得無咩所謂, 宜家唔想再係咁lor...

此網誌的熱門文章

初夏海邊走走 - Llandudno

Amazing birthday trip - Prague & Dresden (Part 2)

My Transition