願望

BB在我肚內已經37週,還有少於一個月他便會出世,他現在已有7.4磅,醫生說他的重量在100個BB當中排第三,係一個「大隻仔」,亦可能因為他的「大隻」,他每次在我肚內的活動都令我很痛,整個人累得不得了。

我的2012第一個願望希望他能早點出來,如果足月才出世的話,到時他可能已達到9磅多,很大機會要開刀才行。

另外,希望2012年可以過得平淡一點,2011年太刺激了,有點受不了……

留言

嘩!bb一出世仲刺激呀!加油呀媽媽! 巨b is coming!!!
我都好想快d見巨bb ar!! 希望佢向我在香港既日子出世啦!
等我2號同佢講先!

happy new year!!!!!!!!

此網誌的熱門文章

初夏海邊走走 - Llandudno

Amazing birthday trip - Prague & Dresden (Part 2)

My Transition