我們的忙碌生活


小哲明天便是三個星期大的BB了,過去這三星期,我們都在極度眼瞓的情況下度過,每天的生活大致如下:

6am 餵奶及換片
7am 小哲睡了,我便可以睡;爸爸上班去
10am 餵奶及換片
12nn 因為小哲通常這時間會有便便,大約要12nn左右才會再睡;他睡了,我便起牀,快速梳洗,吃點東西,然後洗及蒸奶樽
1:30pm 這時候通常是小哲的五姨婆到來替BB沖涼
2:30pm 沖涼後,又到餵奶的時候
3:30pm 小哲睡了,我可以偷到一小時睡眠或休息
4:30pm 吃點東西後,視乎需要處理洗碗及收衫等家務
5:30pm 我可以check下email
6:30pm 又到餵奶及換片的時候
7:30pm 小哲睡了的話,我可以看一會電視及order外賣晚餐
8:30pm 理想的晚飯時間,因為這時間明珠台通常有精彩的劇集送飯
10pm 不知為何,小哲這時間會快一點肚餓,早一點醒了,要抱抱他
10:30pm 又到餵奶及換片的時候
11:30pm 由於爸爸已放工回家,我可以去沖涼了
12mn 但這時候小哲會不肯睡,可能想爸爸抱 XD
1am 小哲睡了,爸爸便可以沖涼;我可以上網或看電視,以及洗和蒸奶樽
2am 但轉眼又到餵奶及換片的時候;但此時有可能有便便要清潔
3:30am 我們應該可以睡了

留言

Iris說…
你媽媽無來陪你坐月咩?

坐月的日子, 好忙好充實, 實實在在不知怎地? 就由天光去到天黑了! 看看你的日程, 比我的那一個更密更充實! 加油呀 ~ den!

可唔可以同佢介夜奶呀? 不過男仔又好好胃口成日都肚餓架喎.....又好似唔得喎....
我只係叫我媽媽帶午飯黎比我食, 日間佢會留下午時間幫手餵下奶咁, 因為呢個星期開始, bb瞓少左.

我都好想佢介夜奶, 但... 佢只要之前個餐飲唔足5oz, 佢就3個鐘要再飲... 我諗唔係咁易...
haha. 爸爸直頭冇停過呀!hahahaha!!
加油荔枝papa & mama!
爸爸真係好慘, 返工又勁多野做, 我都好擔心爸爸...

此網誌的熱門文章

初夏海邊走走 - Llandudno

Amazing birthday trip - Prague & Dresden (Part 2)

My Transition