隨筆

記得去年這個時候,我的肚子很大,按下去很結實,腰背常常感到酸痛,當時的感覺好像現在也還感受到。那時想,如果小哲快點出世,我的關節會舒服點。今天小哲即將十個月,現在我每天都關節痛--因為他真是很重……

實在想像不到他究竟怎樣可以藏在我的肚子內?



留言

BaBB說…
恭喜你的小寶貝健康成長,看完你的網誌,我也買了那蒸攪拌機,因為我有一對小寶貝,為save more time,所以想整定蓉放在冰箱,食之前才返熱,但想問問,是否綠菜,瓜,魚,肉都可打蓉再冰了,食時才返熱,我又想問問,我倆個BB依家7個月了,其實應該食幾多 :p
你好,多謝你看我的部落。
綠葉菜及魚類最好即製即食,其他瓜及肉就可以打蓉再冰。

其實每個bb的食量都不同,我記得以前湊我姨甥女,佢一日兩餐粥,每餐都係一碗半bb碗,但小哲件頭大,佢每餐都可以食晒一煲(約3碗bb碗):P

最緊要bb肯食,你又樣樣都讓佢試就ok~
BaBB說…
你的分享真的很好,BB食咩都真係幾頭痛,又唔知比幾多佢地食好,今日試了食粥仔,兩個啲反應都不錯,不過重試緊食物,真係唔急得要慢慢嚟 :p 我時時都會睇返你網誌做參考 ^^

此網誌的熱門文章

初夏海邊走走 - Llandudno

Amazing birthday trip - Prague & Dresden (Part 2)

My Transition