感人至深小故事

兩年前的聖誕節,我們收到一罐曲奇餅,那個罐是一個直立式的薑餅人,餅吃完了但罐就留了下來,放在一旁被我們遺忘了。上年年底,終於有機會棄掉家中雜物,這個罐就這樣再次出現。因為那刻臨近聖誕,我們打算過了聖誕節才處理它。

昨天我打算掉這個罐時,小哲叫我不要掉。我和小哲說,我們不能什麼也留下,要懂得選擇及取捨,即是如果我們要留一件東西,有可能要放棄另一件東西。


我:咁你可能唔要另一樣玩具先可以留低薑餅人喎?

小哲苦惱了一會,決定放棄姨媽剛剛在早兩天送給他的生日禮物,一盒桌上遊戲。

我:但呢個係姨媽啱啱送比你的生日禮物喎?

小哲:但我真係唔想放棄薑餅人…

然後,他哭了。

我:呢盒玩具你可以玩,但薑餅人無得玩喎,佢只可以就咁放係度,你真係要薑餅人都唔要玩具?

小哲:咁收埋薑餅人係我房啦

我:咁所有用唔到的都收埋,我們無地方用喎,我地要盡量留低有用的物品

小哲:薑餅人真係好多顏色好可愛,朝早我去你地房,我有同佢握手呀!我唔捨得薑餅人…

小哲感動了我們,和小哲商量後,薑餅人將會成為他的錢罌,當然他也不用放棄那盒遊戲。


留言

此網誌的熱門文章

初夏海邊走走 - Llandudno

Amazing birthday trip - Prague & Dresden (Part 2)

My Transition