生趣

好友升遷,昨晚宴客。

席間另一位好友表示即將成為媽媽,喜事重重。

晚飯後,原本打算找個地方坐坐,但四處都是人,最終竟然去了荃灣海濱公園。我們認識了十多年,上一次一起去公園都已經是中學時代的事,想不到幾個差不多三十歲的人士竟然到公園聊天。大家近來所經歷的、所感受的、將面對的及關心的,全都來一次真情告白,沒有顧忌及保留,我口講我心,真的非常暢快!自己心中這幾個月來的鬱悶一掃如空,好像給雨水痛痛快快的洗去。

也許我們是世間上最平凡的人,也許我們並沒有大成就,也許我們只是一群幼稚的成年人,但Unity各人是組成我的人生中很重要的一環。


無聊對話分享:(因為怕自己年紀大會善忘,還是記下來較好。)

F: 咁K你細個有咩志願架?
K: 無喎, 我有諗過, 不過最終係無. 就好似你見到HELLO KITTY會好鍾意, 而我唔會.
F: -_-''
M: 比喻黎講, 你呢個都可算是"不知所謂"....

F: 哦! M你講緊係"working experience", C你講緊係"What you've experienced".
S: 你無端端講咩英文姐...

M: D, 你宜家份工應該好適合你喎~
D: 係呀, 我都覺得係, 做得都幾開心架~
M: 係呀, 因為你個事業宮係天機天梁, 而天梁星呢...
K, C, S & F: 咁我個事業宮呢? 咩工適合我呀?

P: 咦? 你地唔飲啤酒?
D: 好, 叫啦, 我飲~
M: D唔係成日肯陪人飲, 你就好啦~ 佢就唔肯陪我飲喇~
D: 係呀, 因為我想你陪我飲紅酒嘛~
P: 咁即係我只係配飲啤酒....
M: 唔係, 只係你飲紅酒, 我地個風險太大姐.

M: bb個名駛唔駛跟族譜架?
P: 都要架, 係個"方"字, 鍾方X.
M: 咦, 咁就叫做"鍾方代表", 男同女都得~

留言

此網誌的熱門文章

初夏海邊走走 - Llandudno

Amazing birthday trip - Prague & Dresden (Part 2)

My Transition